Wednesday, December 16, 2015

Stijn ter Maat

Hoi ik ben Stijn,

Ik zit dit jaar in de klas v4p en ik ben 15 jaar oud. Ik heb als sport tennis en skiën (1x per jaar). In de zomer doe ik ook tenniscompetitie met een aantal vrienden op zondag. Ik vind het heel erg leuk om met vrienden af te spreken. 
Ik woon in Peize met mijn vader moeder en mijn zusje, wij hebben thuis ook twee honden: Vledder en Jolie. Ik moet helaas elke dag naar school fietsen omdat ik in Peize woon.. Ik fiets dan meestal met Marije en Bas
Ik werk bij de Plus om zo het geld voor de mooie reis te verdienen. Daar werk ik meestal twee keer per week in de avond. 

Ik heb heel erg veel zin in de reis naar Vietnam, ik hoop daar veel nieuwe dingen te zien, en dat het ook heel erg gezellig wordt met deze groep.


dit ben ik terwijl ik zit te vissen in Galle waar de arme paalvissers ook hun eten bij elkaar vissen.

No comments:

Post a Comment