Thursday, February 18, 2016

Cis

Heey, ik ben Cis Boersma en ik ben 16 jaar. Ik zit op Havo in klas 4N. Ik woon met mijn ouders en mijn 2 zusjes op een boerderij in Annen, we hebben thuis 4 paarden, een geit, 3 katten en een hond. We hebben aan huis ook nog een Bed and Breakfast. Ik hou heel erg veel van volleyballen en doe dat ook heel erg veel. Ik hou ontzettend veel van reizen en heb nu een groot deel van Europa en een paar landen in Afrika gezien, dus Vietnam zal zeker een hoogtepunt in mijn leven worden. Na de Havo wil ik heel misschien een tussenjaar nemen en naar Zuid-Afrika om vrijwilligerswerk te doen in een weeshuis. Als ik dat niet doe wil ik graag naar de hogere hotelschool in Leeuwarden en daarna wil ik graag werken in een groot hotelketen ergens op de wereldbol. 

Ik ben heel erg geïnteresseerd in andere culturen en Vietnam past zeker in dat plaatje. We gaan er een onvergetelijke ervaring van maken!






No comments:

Post a Comment