Thursday, February 18, 2016

Simone

Hoi!
Ik ben Simone, ik ben 18 jaar en ik zit in VWO 5Q. Ik woon in haren samen met mijn twee jongere broertjes, mijn moeder en haar vriend. Mijn vader woont in Leusden en daar zijn mijn broertjes en ik om het weekend te vinden. Zingen vind ik enorm leuk om te doen, net als muziek maken, muziek luisteren, afspreken met vrienden en toneelspelen. Ik ben van plan om later veel te gaan reizen, het lijkt me namelijk heel gaaf om nieuwe mensen en culturen te leren kennen. Deze reis is daar waarschijnlijk een mooi begin van. Ik ben benieuwd hoe het zal zijn in Vietnam, ik ben van plan om enorm veel te gaan genieten! Vietnam, here we come!

  
-Gek doen met mijn broertjes in Tsjechië




2 comments:

  1. Goede reis en Heel veel plezier. Zal aan jullie denken de komende twee weken en ben benieuwd naar de verhalen. Groetjes uit Leusden

    ReplyDelete