Saturday, February 13, 2016

Marije

Hoi allemaal, ik ben Marije. Ik ben nu 15 jaar en zit in 4vwo. Ik speel hockey, ik zit op zangles en ik vind piano spelen, afspreken met vriendinnen en muziek ook erg leuk. Ik woon samen met mijn ouders, twee jongere zusjes, mijn broertje en mijn pleegbroertje, hij is nu iets langer dan een jaar bij ons en hoort er eigenlijk al helemaal bij, in Peize. We hebben twee jonge katjes en 2 pony's, hier kan ik alleen niet heel veel mee want ik ben allergisch voor paarden. We wonen dus met veel in huis, maar meestal is dit juist heel gezellig. Nadat ik klaar ben met school wil in een tussenjaar nemen waarin ik met een vriendin veel wil gaan reizen zodat we veel van de wereld kunnen zien en veel verschillende culturen en landschappen kunnen leren kennen. Ik heb heel veel zin in de reis en weet zeker dat het een hartstikke leuke tijd gaat worden!

Op de foto zie je ons gezin


1 comment:

  1. Hi! I really want to ask if Marije's Instagram or Facebook account or any possible connections. Thanks

    ReplyDelete